Monday, July 16, 2012

Ariq: 22 Bulan

2 bulan lagi Aliah masuk 2 tahun.
Alhamdulillah, perkembangan dia
sangat bagus.
Ada akak Zara, Aliah cepat jalan,
cepat cakap, paham nak buat itu ini.
Dan yang paling pasti sangat la
nakal dan tok diam huhu



Degil pun ia jugak.
Kalau cakap lembut2,
buat tak tau je.
Nak jugak mummy jadi naga,
baru la ikut kata.
Kekadang tu ai tak larat nak
cakap dah..
makan hati ngan dia bole hehe



Aliah ni suka baby.
Nak plak skang dah ada Ariq.
Hari2 kiss Ariq,
sayang2 dia adalah sayang kasar.
Ai cukup takut dia pegang
Ariq sana sini.
Sbb dia suka dok cucuk mata la idung la.
Mmg kena dok perati kan dia.



La ni dia dah pandai
amik kusi letak sebelah babycot.
Jangan dia panjat masuk dlm sudah. :(

Aliah ni mmg jenis tak dok diam.
Ada je menda dia buat.
Memang ai tak leh ralit sesaat pun.

Hari2 gado ngan akak Zara dia hihi
Tgh sronok main gelak tawa bagai,
ujung2 nanti mesti ada
salah sorang nangis..
Macam2 la hai,
meriah umah ada dorang ni.
Bila dorang takde, sunyi plakkan.
Esok2 Ariq dah besar,
ha tambah lagi riuh rendahnya :)

5 comments:

fiza said...

Yati...peragai aliah sebijik mcm anak dara saya, sgt aggressive...memanjat sana sini, tak reti dok diam lah. Suka gak cucuk hidung ngan mata adik dia...huhuhuhu...anak kedua memang mcm tu kot.

Has said...

lain anak lain ragam kan. tapi dorang la penghibur kat rmh tu.. meriah jd nye.

Connie said...

bsr dah ek...

Neeza.Areef said...

pasni rasa plak jaga baby boy..lasakkkk!!!!

CikPuanHaLia said...

Bila tgk aliah..mesti teringat kat Auni.. Aku dah boleh agak mcmana lasaknya dia..hehe