Wednesday, June 13, 2012

37 Minggu


image googled.

Siang tadi checkup tuk 37minggu.
Alhamdulillah semuanya nampak ok.
Baby pun dah berat 2.67kg.
Kali ni baby besar dari akak2 dia.
Masak mummy nak bersalin ni.
Harap2 senang la hendaknya.

Gynea kata next week checkup
check CTG and bukaan serviks.
Katanya next week ni bersalin la..
Wah terus nerves..
Walaupun dah 2 kali tapi tetap takut gak.
Ape pun gynea kata,
bila2 masa dah bole bersalin.
Kalau rasa sakit je terus datang.
Jangan tunggu2 lagi..

Cam Aliah sblom ni la.
Ai siap kata leh tahan lagi.
Skali masa kat labour room
dah bukak 6cm.
Nasib cepat, kalau lambat.
Dalam kete la bersalin.
So this time gynea pesan.
Takde tangguh2...
Sakit tgh malam pun datang terus spital.

Doakan ai dipermudahkan bersalin kali ni yer. :)

7 comments:

LoVEaQshA said...

insyallah kak,mudah-mudahan sumenya bjln lncar.
Xsbr nk tgk adik baby aliah ngn zara..:-)

a-as said...

Salam yat..alhamdulillah anak ke 3 dah.. :)
InsyaAllah semua selamat.

mEiZ SHA said...

insyaallah ninie doakan mummy dan dua2 sehat..:)
amin..:)

Neeza.Areef said...

kejap nya rasa kan yati
x lama dah tu
mmg la wpn anak ke 3
neves mmg neves
maklumlah pengalaman stp anak tu
berbeza2
semoga semuanya selamat yer

Has said...

Insya Allah dipermudahkan.

zailamohamad said...

aku dulu pon nerves jugak masa nak bersalin..tak kisahlah anak pertama ke kedua ke ketiga ke ke empat ke..sebab pengalaman untuk setiap anak memang berbeza..hehe

apa2pon semoga semuanya selamat belaka:)

nydia-mama akif said...

Insyaallah...mudah2an semua selamat yat..)