Monday, November 20, 2023

U11 di Karnival Denai Alam


Kelab bola Ariq join tournament bola di Denai Alam. Anjuran Seven Skies International School bersama Persatuan Penduduk Denai Alam. Jarang sangat ai pergi Denai Alam ini, kali terakhir 10 tahun lepas agaknya, itu pun pergi rumah kawan enZaf. Oh! baru teringat ada sekali je pergi ke sana baru-baru ini, itu pun sekejap sahaja sebab ikut enZaf hantar PS5 remote control untuk dibaiki. Tak masuk dalam mana, hanya kawasan shop lot. Pertama kali juga jejakkan kaki ke dalam sekolah Seven Skies ini. Tak dapat hantar anak dalam sekolah antarabangsa, dapat masuk jejak padang pun jadilah heheheh..



Bahagian dalam sekolah itu ada pelbagai jualan gerai tapi enZaf saja yang masuk. Dia beli air dan sedikit makanan sarapan pagi untuk kami mengisi perut. Ai kalau dah ramai-ramai begitu memang tengok dari jauh sajalah :p Perlawanan bola bermula jam 8 pagi. Dan team Ariq merupakan perlawanan pertama, maka gigihlah bangun awal supaya tak terlewat sampai :) Kami masuk kategori Under 11 dan ada 6 pasukan kesemuanya.







Nasib baiklah ada pokok tempat nak berteduh. Qaireen bagi handphone, makanan dan minuman senyaplah dia. Duduk lama kat kerusi itu pun tak apa hihi.. Itu pun dah lama sikit dia bosan agaknya mengadap handphone, berlari lah dia kat padang tu. Asalkan tak ganggu orang sudah :)









Alhamdulillah Ariq dan kawan-kawan dapat tempat ke-3. Awal-awal permainan saja mereka bersemangat, bila perlawanan itu masuk waktu tengahari nampak dah masing-masing kepenatan disebabkan cuaca panas. Mummy pun dah terbakar kulit berada di padang sokong anak-anak ni :) Lama juga kami di padang, hampir pukul 1 setengah tengahari.











Sebelum balik sempatlah ambil gambar bersama mommies, mak Haris dan mak Afiq. Itu pun mana yang ada saja, terlupa nak ambil gambar ramai-ramai. Masing-masing lepas ambil medal terus balik. Cuaca dah terik memang dalam otak tu nak terus ke kereta saja hahaha..





Perut pun dah lapar, kami makan di Restoran Ayam Kampung Subang 2. Banyak lauk sayur dah habis huhuhu... makan sajalah apa yang ada.



No comments: