Saturday, May 30, 2020

Rindu Nak Melepak


Selain rindu nak lepak mamak, ai juga rindu nak lepak dekat Secret Recipe (SR). SR ni antara salah satu tempat enZaf suka bawa terutamanya untuk minum petang. Bila dia takde kerja banyak atau pun kerja yang tak memerlukan masuk office atau ke mana, mesti ajak ai keluar minum. Gambar bawah ni masa bulan Februari yang lepas.



Waktu petang SR sentiasa ada buat promotion beli satu kek dapat satu cawan kopi atau teh secara percuma antara pukul 3-6 petang. Syaratnya mesti la makan di dalam restoran. Waktu itu la kami selalu nak pergi pun :) Ai order premium cakes, Hokaido Tripple Cheese Choclate Cake dan Salted Caramel Macadamia Cheese Cake. Ha ke dua-duanya bertemakan cheese hihi



Masa ni hanya bertiga je dengan Qaireen. Bukan main lagi anak dara ni makan kek, korek menggunakan jari.



Ada juga masa-masa kami lepak kat SR ni ada anak-anak lain yang join. Kalau ada dorang mesti nak makan shinjuku bake. Anak-anak ni pun dah terikut kami yang suka makan makanan desserts.



Dalam keadaan sekarang, nampak gayanya ai terpaksa lupakan seketika untuk melepak di mana-mana kedai makan. Mungkin tahun 2020 ni tahun untuk ai duduk dirumah. Memang cipta sejarah untuk diriku duduk rumah paling lama hahaha. Bila tengok gambar kawan-kawan yang pergi bekerja dan dapat singgah kejap minum kat kedai mamak pun ai dah rasa jeles hihi Untungla. Stay safe and stay at home kawan-kawan.

No comments: