Monday, October 23, 2017

Birthday Aliah yang ke-7 Tahun


Birthday Aliah bulan lepas hihi
Kebetulan hari jadi dia,
sekolah bagi cuti sbb UPSR.

Daddy dorang takde
outstation ke Johor.
So plan ngan Nani nak jumpa..
Jumpa kat Secret Recipe, Sunway Giza.

Sementara tunggu Nani sampai,
pusing2 dulu dlm mall.
Layan kejap main slide.



Pastu masuk kedai buku.
Dorang nak beli art & craft..
masuk dlm SR,
bagi dorang buat.



Tanya Aliah nak kek apa.
Dia mintak cheese cake.



Dlm 10-15minit Nani pun sampai.
Tak sangka dia bagi Aliah kek lagi.
Siap ada tulis happy birthday :)



Suka la tu dapat tiup lilin.
Konpius jap agak behave 3-3 ni,
kalau tak berebut2 nak tiup hihi



Lama tak jumpa Adraa..
banyak cakap dah dia.
Pastu ajak Ariq n kakak2 main.
Nasib baik kedai tak ramai orang,
bole la berlari mcm kat rumah :p

Habis makan2 jalan2 kejap.



Layankan lagi dorang nak naik macam2.
Tapi takde gerak2 sbb ai takde coins :)



Thank you kakak Zahra amikkan gambar ni.



Masa nak balik otw ke kereta,
tetiba Nani cakap ada present tuk Aliah.
Apa lagi eksaited la minah ni.



Tak sabar dia nak bukak
dari dlm kereta ai dah pesan,
bukak kat rumah...
saja mendera dia.



MasyaAllah terima kasih ibu Nani.
Dah la belanja makan,
siap bagi Aliah hadiah lagi.
Semoga rezeki melimpah ruah buatmu sekeluarga.
Terima kasih tau.
Ai tau u baca blog ni :)

No comments: