Thursday, March 17, 2016

Submit Borang Tahun 1


Amik kesempatan cuti sekolah seminggu ni,
hantar borang dan dokumen2 Tahun 1 tuk Aliah.
Seminggu sebelum cuti dah register online.
Punya la payah nak key-in borang.
Bila click butang next je,
terus logout.
Hampeh betul.
3-4 kali jugak la key-in hihi

Yang belom lagi register Tahun 1/2017
sila lah register cepat.
Sistem Pendaftaran Atas Talian (SPS) [link]
Dah siap print out
sertakan sekali dokumen yang diperlukan.



Muka seronok nak gi sekolah kakak.
Siap cakap nak dok kelas sama kakak,
banyak la kau nak.
Mana sama kelas.. rehat je sama nanti.



Risau gak dia cakap camtu,
takut kang dia menangis plak sbb
tak sama kelas ngan kakak dia huhu

Mummy kena doa banyak2 ni,
moga tak stress hantar dia nanti haha

Tapi sebelum gi sekolah,
gi makan ayam penyet dulu.



Dalam pejabat sekolah.
Sementara tunggu staff tu check dokumen,
sempat la amik gambar dia lagi hehe



Keluar dari pejabat ada soalan lagi,
bila nak beli baju sekolah dia.
Wah wah wah semangat lebih ni nak.
Sabar okey,
tunggu cuti sekolah hujung tahun baru kita beli.

Arghhhh Khamis dah,
cepatnya nak habis cuti.
Hover Mummy macam dia yg sekolah :p


2 comments:

lia ummiirfan said...

wahh..aliah nak naik tahun 1 dah.. :))

annapeje said...

amboi aliah bersemangat ahhaha jgn sekolah esok cembeng udah kihkih ...aku pon baru lepas hantar boring arfa ...sama la kene mcm tue gaks aku try pakai fon elok plak laju huhu lega dah setel satu bab