Thursday, March 10, 2016

Nasi Dagang Terengganu & Masjid Kristal


Ni tempat tinggal kami
tuk satu malam kat Kuala Terengganu.
Ada 3 bilik 2 bilik air.
Okay sangat2.
Selesa dan bersih.
Tak amik gambar plak contact homestay ni.



Pagi2 lagi dah keluar
nak makan nasi dagang terengganu kata enZaf.

Kawan dia rekemen makan kat sini.
Sudut Selera Kak Pah kat Batu Buruk.



Memang ramai orang makan kat sini.
Rasa kesedapan nasi dagang ni tuk tekak ai,
takde la sedap giler.
Sedap lagi nasi dagang kelantan kot.



Lain orang lain citarasakan.
Tapi org kata kalau dah ke KT,
wajib singgah,
so kita singgah je la hehehe

Habis makan kami ke Masjid Kristal.
Bawak mak bapak ke sini.



Bergambar ngan cucu2.
Tapi hampeh tul Aliah,
tak sampai seminit dah berlari
cari tempat teduh,
"its hot, Mummy" huhuhu



Gambar ni dia yg suh Mummy amik gambar plak.
Sbb dia diri situ redup hahaha
Bertuah tul anak.



Ai & Zaf plan nak bagi mak & bapak
masuk dalam Taman Tamadun Islam.
Skali tgk tutup plak.
Buat maintanance katanya.
huhuhuhu takde rezeki betul.
Mak cakap tu tandanya kena dtg lagi :)

Disebabkan tak dapat masuk
Taman Tamadun Islam,
kami pun terus la gerak balik kl.
Tapi sebelum tu
sempat lagi singgah kemaman.
Ape lagi makan sata & kopok leko la hihi

1 comment:

annapeje said...

ahahaha kene bawak lagi la hehe mak aku pon teringgin nak pegi tapi x der rezeki lagi payah nak bawak bebudak kecik nak plak anak2 aku tue huhu ...nasi dagang fav gaks tue tapi angin hehe