Tuesday, June 10, 2014

Lunch ngan Mak Ngah Sekeluarga


Lama betul tak jumpa dengan adik ai Hana. Pada hari Selasa lepas, dia balik Sg.Buloh. Bila tahu dia ada di rumah mak, teruslah ajak dia keluar. Cuti sekolah ni, Hana ada family holiday bersama parents in lawnya. Mereka bercuti ke Jakarta dan Bandung. Keluarga besar mereka semua tu, total dalam 7 keluarga. Pasti seronok dan meriah percutian mereka. Satu bas keluarga dorang je hihi.. Sebab itu lah ai pun nak anak ramai. eh!! tiba-tiba hahaha.... Okay berbalik pada dating kami. Ai bawa Hana sekelurga makan di JM Bariani dalam Giant Kota Damansara.



Seronok Mak Long dapat jumpa Aira. Sangat petah bercakap. Ada sahaja nak diceritakan. Ariq pula berbeza dengannya, seorang yang pemalu.



Rasanya makan kali ni terasa aman sedikit. Tak sangka anak-anak sangat behave :p Kebiasaannya kalau bawa anak-anak pergi makan di luar ada sahaja tak tahu duduk diam. Huru hara tu tak perlu diberitahu sebabnya sudah maklum haha..



Oh ya lah, sepupu ai Azura baru dapat baby boy. Berat babynya ialah 3.10kg. Bestnya bau baby, aduhai terus rasa nak ada baby sekarang juga :)



No comments: