Thursday, June 13, 2024

Hoki MSSD Hulu Selangor 2024

Tahun ini ai dapat tengok akak Zahra main hoki untuk pertandingan MSSD (Majlis Sukan Sekolah Daerah). Itu pun bukanlah tengok dia dari pagi, agak lewat petang juga ai sampai. Sebabnya MSSD ini diadakan pada hari biasa jadi perlu menunggu anak-anak yang lain balik dari sekolah. Lagi satu, kali ini pertandingan diadakan di padang hoki UIA, dekat lah juga nak ke sana kalau nak dibandingkan dengan tahun lepas. Tahun lepas di adakan di Kuala Selangor [link], jauh jaraknya memang tak dapat nak pergi tengok.

Sampai-sampai je, dia baru lepas habis main. Dari jauh ai nampak dia berlari datang dengan gembira beritahu dia banyak jaringkan gol hahaha... Dan selepas ini dia ada lagi satu game untuk peringkat akhir 👍



Ya Allah, hitam legam anakku. Dorang ni kalau ada tournament memang berkilat lah muka tu. Kalau dah habis tournament pun, setiap petang turun training. Memang tak sempat nak cerah kulit tu ahahaha..











Ambil gambar akak Zahra dengan kaptennya, Kakak Afiqah. Ini penampilan terakhir buat kaptennya sebab lepas ini kena fokus pada SPM pula.



Elok saja ambil gambar dorang berdua, berduyun-duyun yang lain pun nak bergambar juga hehehe.. Lagi pun masa ini tengah menunggu penganjur sedang mengatur majlis penutup.







Tahniah akak Zahra dan kawan-kawannya!! Berjaya mengekalkan gelaran Johan bagi MSSD Hulu Selangor tahun ini. Lebih menggembirakan pasukan lelaki pun turut sama Johan juga. Pergh bukan senang ya nak jadi juara bertahan. Hebat!! 💪🏑👏👏🥳





Gambar di bawah ini dari enZaf dan Whatsapp Group Hoki, masukkan sikit je. Banyak sangat pula nak letak semua hahaha..







No comments: