Tuesday, January 30, 2024

Dua Berita Gembira dari Ariq

Bila tiba-tiba Ariq serahkan surat pada ai masa dalam kereta lepas ambil dia dari sekolah. Terkejut dan tak sangka dia dapat anugerah kecemerlangan kali ini. Banyak kali ai baca sebab tak percaya hehe..



Disebabkan dapat berita gembira dari Ariq, ai terus mesej Daddynya 😄. Terus menerus enZaf call beritahu dia dah habis meeting dan suruh bersiap untuk keluar makan. Apa lagi bila dengar keluar makan, berdesup lah solat dan bersiap hihi.. Kami makan di Macha & Co, The Curve. enZaf suka makan sini sebab tak ramai orang, jadinya tenang sikit nak makan.





Lepas makan, pusing-pusing sekejap di The Curve. Kebetulan ada deko sempena Hari Raya Cina, ajaklah Ariq dan Qaireen bergambar. Baru perasan dorang berdua ini pakai pakaian rumah sahaja haha..





Oh ya! Ariq ada bagi satu lagi surat. Cikgunya pilih dia mewakili wakil sekolah untuk pertandingan liga sepakan penalti. Ini pun Mummy tak percaya juga. Tak sangka ya rezeki dia sebelum tamat sekolah Tahun 5. Ya! dua berita gembira pada penghujung bulan Januari 🥰🤲.



No comments: