Saturday, January 12, 2019

Temerloh Catering


enZaf ajak makan ikan Patin.
Kalini kami cuba makan kat Termerloh Catering,
kat ngan Glenmarie.
Dia perasan kedai ni pun
sbb sebelum tu dia main golf
kat area Glenmarie ni.



Dua mangkuk amik sebab
anak2 makan..
dorang semua suka ikan patin.



Boleh tahan jua rasanya.
Tp tak boleh lawan lagi
dengan Ana Patin House.



Minggu lepas kami ke IPC.
Masuk LC Waikiki...
ada cermin besar macam H&M dan Uniqlo.
Ape lagi wefie la kami.



Ha baru cukup anak2.
Daddy dorang tengah shopping.
Adoi Aliah posing senget benget bagai.



Pastu ai terus ajak ke Popular.
Nak beli wrapping buku.
Tak cukup plak yg beli sebelum ni.



Dah alang2 beli pembalut tu,
beli sikit buku latihan tuk anak2.
Kali ni ada tambahan tuk Ariq plak.
Masa nak pilih buku tuk dia,
Ariq cakap dia taknak buat huhuhu
Katanya tak best.
Sebelum ni buku latihan dia
byk gambar2 dan warna,
tetiba buku latihan tuk sekolah rendah
semua byk tulis2, boring la tu haha

Bertabahla ai nanti nak suh dia belajar.
Moga tebal kesabaranku ini.


No comments: