Tuesday, May 6, 2014

Nasi Lemak Warisan Sambal Opah


Makan nasi lemak kat USJ.
Nama kedai Warisan Sambal Opah.
Ramai giler org makan kt restoran ni.
Tak putus2 orang masuk,
murah rezeki betul owner kedai ni.



Konsep layan diri.
Nasi lemak letak dlm daun pisang.
Pastu pilih lauk pauk mana berkenan.



Dalam kedai ni ada akuarium besar.
Bela ikan laut masin.
Ariq seronok tgk ikan kat situ.
Sampai org kedai pun layan dia.



Lauk yang Zaf pilih,
ayam goreng, paru goreng, kentang.



dan sambal sotong.



Tgk bape byk bungkus dia amik.
Mana isterinya tak naik berat badan.
Potpet badan dah berat
sambil mulut sumbat makanan tak henti2
tapi malas nak exercisekan hahaha



Okay xleh jadi ni.
Nak gi cuci habuk kat kasut joging.
*cuci je la.. jogingnya ntah bila :p


4 comments:

annapeje said...

ahahha sudah la ko senaman makan jek la yati... murah ke mahal kat situ? aku perasan kazen aku g mkn kat situ sdp x ??? hehhe

Nurhayati said...

harga mampu milik. ko ada afrina bungkus bawak balik je hehehe

Eliss Mie said...

banyak lauk pauk yer. boleh rambang mata ni..

Suzana Ikram said...

Yati.. Nmpk sedap. Bole Cuba ni.