Thursday, March 26, 2020

Late Dinner at Gudang Makang


Sambungan lagi jalan2 ke KT.
Kami keluar makan malam plak,
tp lewat sikit sbb siangnya seharian kot
kat luar.
Itu pun kalau ikutkan tak larat.
Tp rugi la rasanya tak keluar
kat negeri orang ni.

Kami cuba makan kat Gudang Makang.



Disebabkan sampai lewat,
byk jua la makanan yg nak order dah habis.
Cuti sekolah gitula kan.
Jadi order la apa yg ada aje.

Keropok Lekor Pozi,
amik yg ada cheese.



Not bad, tp ai tak boleh makan
byk cheese tu,
cepat muak.

Mee sup.
Pun sedap.. secukup rasa.
akak Zahra makan sama macam ai jua



enZaf makan kuey teow goreng,
Aliah makan steak.



Nampak banner tu comel je taglinenya,
terus amik gambar.



Tak silap rasanya tempat ni tutup dalam pukul 11 malam.
Tempatnya okay bersih dan selesa gak.
Masa tengah keluar tu
tetiba enZaf teringat tak bayar air lagi.

Kalau kat KL makan tempat mcmni,
sampai makan minum terus bayar siap2.
Bila bayar kemudian tu yg boleh terlupa.
Mujur la sedarkan,
kalau tak konfiden je balik mcm tu je.
Sampai rumah tak byk cerita,
masing2 masuk bilik tidur. :)

No comments: