Tuesday, December 4, 2018

Happy 38th Birthday


Happy 38th Birthday to Myself hihi
22hb November yg lepas genap la umurku yg
ke-38 tahun itu.
Pergh dah hujung 30an.. mcm tak caya je.
Tua dah diri ini.

Takde celebrate ape pun.
Hari birthday anak2 wish pastu mcm biasa bagi kad.
Eh lupa plak nak amik gambar kad.

Tiap birthday mmg enZaf bawak makan.
Tp tak birthday pun mmg
bwk makan selalukan hehe

EnZaf bawak makan kat Italiannies kat Curve.
Tak tau kenapa dlm kedai tu panas,
tak rasa ekon.
Sama ada ekon dah tak sejuk
or cuaca kat luar panas sgt.
Berpeluh2 makan haha

Sebelum tunggu makanan sampai
ape lagi amik gambar la.



Tq yang jaga Qaireen time makan.
Sampai tercabut ribbon kat headband dia tarik huhu
Panas rimas agaknya.

Mummy and anak2 dara :)



Lama tak makan kat sini.
Rindu kat rotinya :p



Anak2 makan request nak makan pasta.
Sorang bolognese, sorang carbonara.



Mummy plak makan dorang punya je,
sbb byk dan tau tak habis.



EnZaf pun makan sket anak2 punya.
Dia tak makan byk sbb nak main bola.
Sejenis yg nak bersukan
tp tak bole makan byk,
nanti keluar balik atas padang tak pasal2 katanya.
Macam2 la enZaf oi.

Tq enZaf bawak kami makan.
Dan Happy Birthday to Me!!!



2 comments:

Sidratul Muntaha said...

happy birthday kakak yati yang cantik!!
may Allah shower your life with happiness

Nurhayati said...

aamiin.. terima kasih ayu :)